zondag 9 juni 2013

Weer een Prinsenweekend zonder jou

Wat hebben we allemaal genoten, zeker de kinderen. Een relaxed Prinsenweekend met lekker eten, drinken, lallen en kletsen. Klootschieten, zwemmen, pesten, en zelfs een soort live cluedo hebben we gedaan. Het was heerlijk. En we willen nog veel jaren zo doorgaan. Tante Ans in ons midden als een soort anker. Schitterend was Tommy zijn verhaal bij thuiskomst hoe Tante Ans vals speelde tijdens het pesttoernooi, heerlijk die verbazing van Tommy dat ook zij dat deed naast alle andere leden van de familie. Het was weer zonder jou maar wel aan je gedacht en je herdacht. Zeker ook toen Julian barman speelde of zijn harde stem opzetten tijdens het kaarten. Een echte Prins. De beker staat dit jaar eindelijk in Uitdam maar blijft dus bij een van je dochters ;-). We missen je!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Moet veel wandelen. Blijft rotweer en veel wind dus balen. Had wel even met je willen overleggen hoe je omging met je hernia's. We hadden vast niet samen gewandeld want daar was je niet zo van maar even samen in de tuin rondwandelen was al fijn geweest. Mis je. B

Anoniem zei

Volop zomer. We hebben je kraam weer gebruikt met Oranjeboom parasol. Voor 15 euro tuinbonen verkocht haha. Tommy alleen naar Griekenland had je vast eng gevonden maar wel stoer. Je meiden naar China die van alles te vertellen hebben na zo'n bijzondere reis. Julian die week zonder zijn broer moest en daar veel moeite mee had was jij vast wel komen vermaken. En mijn tuin had je mooi gevonden. Moet nieuw gras in want overal kuilen maar tja wie gaat dat nu doen.
De vluchtigheid die je in het leven soms had, van het een naar het ander gaan, zie ik heel erg in Julian terug. Soms irriteert het me omdat ik zie dat ie niet geniet. Maar aan de andere kant haalt ie alles uit het leven. Ik mis je en denk nog altijd heel veel aan je. xB

Anoniem zei

Pff zit beetje vast in nek en hoofd. Je zou wel trots zijn hoe ik zelf bedacht heb hoe ik het hek moest bouwen wat ik nodig had. Kwam je maar even langs om nieuwe kraan op te zetten en kon ik maar even tegen je aanpraten. Mis je. B

Anoniem zei

Gisteren kwam mama met een kaart. Voorop een foto van je vriend Wim, zwaaiend.
Weer een grote boom geveld, een schok.
Zou toch mooi zijn als jullie elkaar weer tegenkomen.
A

Anoniem zei

Gisteren van petekind Marjon een boek over Vlijmen gekregen. Interviews met Daelmans, Jans etc. en nergens wordt Hotel Prinsen genoemd. Niet eens bij Carnaval. Echt niet ok hoor. Als het over Vlijmen gaat zou het zeker ook over jou moeten gaan.
Maar het mooie vond ik dat toen ik het boek kreeg Marjon zei dat als je nog geleefd had je er natuurlijk in had gestaan. Jammer dat je er niet in staat!!!
B.

Anoniem zei

Sinterklaas gevierd bij mama. Voor het eerst suprise want ze geloven allemaal niet meer. Deed me denken aan vroeger. Je zou trots geweest zijn op Tommy en Mijke die geweldige suprises gemaakt hadden. Indrukwekkend. Het was gezellig maar het blijft balen dat je dit mist. x B