zaterdag 2 augustus 2014

Weer een Prinsenweekend zonder

Het is eigenlijk al een maand geleden dat we op Prinsenweekend waren dus ik ben een beetje laat met plaatsen. Het was weer geweldig dit jaar. Vreselijk gelachen met het komkommer sjoelen, geweldig. We waren dit keer in Noord Holland dus voor Babs vlakbij. Voor de rest eindelijk eens een keer ver rijden. Tante Ans niet meer in een bedstee maar eigen kamer met invalide toilet. Wat een luxe. Heerlijk naar het strand geweest, kwallen gezocht, zandkastelen gebouwd, frietje gegeten, helemaal goed. Natuurlijk pesttoernooi, dit keer ging de beker naar Lars. Daarna bonte avond met veel lol. En dit jaar allemaal redelijk vroeg naar bed. Zondag naar Volendam en daar hebben we echt veel plezier gehad voor de foto. We missen Annette en Isabella en familie maar de pret was er niet minder om. Leuke foto aan overgehouden. Tante Ans vindt Julian nog steeds erg veel op je lijken. Leuk om te horen. Je was in gedachte weer bij ons. We hebben je weer gemist! Maar helaas ook in juli verdrietig nieuws want onverwachts verloren we Oom Herman. Veel verdriet en gemis weer. Vreselijk voor Lars en Bouk en familie. Daar is de leegte nu wel heel erg groot. Ook hij zal gemist worden.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Her is zaterdag, bijna kerst en ik xit even allenen in huis op de ipad en kom dit blog weer tegen.
Overdenkingen. Wat gaat de tijd toch snel, Er zijn er al zoveel naar de andere kant gegaan. De spoeling wordt steeds dunner.
Ik denk niet dat er nog veel mensen hierop kijken, dus ik kan schrijven wat ik wil. Nou daar komt ie dan. Ik haat kerst, dat overdreven veel eten en verplicht fijn bij je familie zijn. Ik zie zo verschrikkelijk veel ongeluk in mijn werk en omgeving dat kerst alleen nog maar erger maakt. Hoe kan iedereen toch denken dat t voor allemaal een leuke tijd moet zijn. En waarom gaan we nu ineens voedselpakketten maken? Is dat dan niet het hele jaar nodig? Of denkt iedereeen dat de mensen eenzaam zijn met de kerst, nee hoor dat zijn ze t hele jaar door. Maar dan hebben wij t te druk om er over na te denken denk ik.
Zo moest ik ff kwijt.
Nou ga ik de hond uilaten en geef ik jullie daarboven digitaal een dikke kus.

Ps Noor wil naar de hoger hotelschool in Maastricht. Geef haar even een zetje alstublieft

Kus ilse

Anoniem zei

We zien dat wel hoor!